Pendelton Roundup Rodeo

Hej alla glada! Klockan ar mycket men jag slanger in ett snabbt blogg inlagg om min resa till cowboy festivalen i Pendelton med massa andra utbytesstudenter fran Afs. det finns inte sa mycket att saga, det var nagra av de basta dagarna hittills har och ja det va sa otroligt kul :D
Vi sag nar cowboysen hoppade runt pa deras hastar, fangade kalvar, kastades runt som trasdockor pa tjurar, sag pa en stor pjas om Pendeltons historia, disco i baskethallen efterat, uppstigning kl 5 nasta morgon for cowboy breakfast med pannkakor, stekt agg och skinka, sag pa paraden och gjorde roliga smeknamn etc.
Har ser ni allt underbart folk som var med pa resan;



  

Ja det far vara allt for nu, livet ar super bra :D men jag har borjat sakna filmjolk...

Goodnight and sweet dreams allihipa :)
Hulda :)

Kommentarer
Postat av: Anna(:

jag ser dig på kortet ;D med din ifkmora-tröja:)

skönt att höra att du har det så bra! ali & jag kollar flygbiljetter och livet i torsby leker som bara den ! puss på dig snyggingen(:

2008-09-14 @ 15:01:09
URL: http://annamariiia.blogg.se/
Postat av: Anna(:

sv: hrm, det är ju alltid dyrt att åka, men just nu ligger det på 7500:- , är det bra elr ? ;s

det kommer bli så bäst, längtar dit ! <3

2008-09-15 @ 12:11:53
URL: http://annamariiia.blogg.se/
Postat av: Jakob

Jag får skicka lite fil på posten! Vad har du för address?

2008-09-15 @ 17:53:45
URL: http://jakobohlssons.blogg.se/
Postat av: maria :)

å, härligt hulda!::) låter som att du trivs och så:) jag gillade speciellt din snygga ifk mora tröja på bilden ;) själv är det väl som vanligt här hemma :P puss <3<3

2008-09-15 @ 19:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0