Rabarberpajs dagen ;)

Helluuu..


Så himla härligt dag!. först vaknade jag (så klart) tittade ut och vad får jag se sol!  Det har typ inte varit sol på hundra år! Men idag var gud glad, höhö!   så jag klädde på mig sommar kläder men precis när jag skulle gå ut så började ös regna, haha vadå otur! Efter det kom Maggi hem till mig (:   Med humöret uppe lät vi oss  inte nerstämmas så  vi tog  ett stort big

 mamma paraply och knallade i riktning mot huldas hus för att möta henne xD,  



Stan:

När vi äntligen kom ner till stan så gick vi runt i lite affärer, kett kul faktiskt.

Ja sedan hände väll det väll inte så mycket mer där xD , vi åkte hem för att äta.


Just nu sitter jag här hemma hos hulda ( home sweet home )  har nyss bakat rabarberpaj.

I lööve rabarberpaj!  Ska bli smaskens ;)  .



Nej ska kila nu Ha det bäst hejs ( så länge)!

// Ida


Kommentarer
Postat av: Petter H

Hmm ny design. Coolt. Undrar om den är medveten eller färdig.

2008-06-01 @ 09:14:08
URL: http://PetterH.blogg.se
Postat av: Hulda

Jo den är medveten, kände för lite förnyinelse :) jag kan inte med kådmoduler o grejor, så då blev det såhär istället..

2008-06-01 @ 12:01:26
URL: http://thepinkbird.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0